آموزش سازمانی راندنو

باتوجه به ماهیت پروژه و تشکیل تیم محتوا و سئو داخل مجموعه و عدم تسلط نیروها، آموزش ها بصورت کامل و جامع و در راستای پروژه کارفرما ارائه گردید. این آموزش سازمانی شامل ۳ ماه پشتیبانی بود. در این دوره تکنیک های پایه ای سئو، تولید محتوا، سئوسازی محتوا، جستجوی کلمات کلیدی، بررسی و تحلیل رقبا، روش های لینک سازی داخلی و خارجی، تکنیک ها و ریزه کاری های کسب رتبه به تیم منتقل گردید.

فروشگاه اینترنتی راندنو

نمونه کار آموزش سازمانی سئو

راندنو (Randeno)

  • نوع آموزش: سازمانی (کاربردی)
  • نوع سایت: آموزشگاه آنلاین زبان
  • ساعات آموزش: ۲۰ ساعت
  • هدف پروژه: آموزش کاربردی پرسنل کارفرما جهت راهبری سئو سایت، تولید محتوا، سئو سازی محتوا، تکنیک های لینک سازی داخلی و خارجی
مشاهده سایت راندنو

معرفی خلاصه سایت راندنو

در سایت راندنو هزاران کالای متفاوت توسط فروشندگان قیمت‌گذاری می‌شود. همچنین خریداران می‌توانند به آسانی به آدرس، مشخصات، شماره تماس، لوکیشن، آدرس وبسایت و شبکه‌های اجتماعی فروشندگان دسترسی داشته و با آنان بدون واسطه در تماس باشند. سایت راندنو در موضوعات کالاهای برقی، لوازم دیجیتال، لوازم خانگی برقی، ابزار یراق و تولید کارگاهی اقدام به جذب فروشندگان می‌کند. همچنین خریداران می‌توانند به صورت رایگان، استعلام و درخواست خود را ثبت و از چندین فروشگاه پیش‌فاکتور دریافت نمایند. درسایت راندنو امکان مقایسه قیمت کالاها، مقایسه کالا با کالا و مقایسه فروشگاه‌های عضو با یکدیگر میسر می‌باشد. خریداران به جای حضور در ترافیک بازار، می‌توانند فروشندگان و کالاهایشان را درخیابان‌های لاله‌زار، جمهوری، ولیعصر، امین حضور، حسن آباد، میدان قزوین و سایر نقاط تهران در یک قاب نظاره کرده و خرید خود را انجام دهند.

درخواست مشاوره رایگان

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره تلفن هوشمند ۹۱۶۹۲۶۷۶-۰۲۱ با ما در ارتباط باشید. 

تماس بگیرید !

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند