آموزش سازمانی فروشگاه اینترنتی ساناخرید

در این پروژه تیم کارفرما با مبانی و اصول اولیه بهینه سازی سایت آشنایی خوبی داشتند. به همین دلیل سطح آموزش های ارائه شده از مبتدی به سطح پیشرفته ارتقاء پیدا کرد. در همین راستا تکنیک های حرفه ای تولید محتوا، سئوی داخلی و خارجی و تکنیک های اصولی لینک سازی در اختیار تیم سئوی کارفرما قرار گرفت.

آموزش سازمانی ساناخرید

نمونه کار آموزش سازمانی سئو

ساناخرید (Sana Kharid)

  • نوع آموزش: سازمانی (کاربردی)
  • نوع سایت: فروشگاه اینترنتی
  • ساعات آموزش: ۱۰ ساعت
  • هدف پروژه: آموزش کاربردی پرسنل کارفرما جهت راهبری سئو سایت، تولید محتوا، سئو سازی محتوا، تکنیک های لینک سازی داخلی و خارجی
مشاهده فروشگاه ساناخرید

معرفی خلاصه ،فروشگاه اینترنتی ساناخرید

سانا خرید با هدف تبدیل شدن به بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور با گستره ای از کالاهای متنوع، به منظور جلب رضایت بیشتر مشتریان خود تلاش کرده تا بتواند با ارائه برندهای معتبر داخلی و خارجی، نیازهای مشتریان خود را پاسخ گوید و تمرکز خود را از یک برند خاص برداشته و حق انتخاب بیشتری به مشتریان و کاربران عزیز دهد، از اینرو با پایبند بودن به اصول اولیه یک خرید ایده آل که شامل سه اصل: ارسال سریع، ضمانت بهترین قیمت، تضمین اصل بودن کالا، تجربه لذت بخش خرید اینترنتی را برای کاربران تداعی می کند و با هدف خدمت بیشتر به هموطنان گرامی محصولات اصل و با کیفیت را در سایت قرار داده تا نحوه خرید را برای همگان آسان سازد.